piątek, 7 października 2011

Heloł :D

    Hym.. Nikt nie czyta tego bloga , ale co tam , napisać można :D

 Wybrałam sie dziś o 21 na mały spacer , łaziłam sobie po lasku , który jest po drugiej stronie ulicy .. to aż dziwne , bo zawsze się bałam tak w ciemności :D

W sql spoko , myślałam , że gim. bd gorsze xD mam tylko już trochę dosyć , bo ciągle muszę łazić na jakieś durne konkursy matematyczne -.-

Od tygodnia mam remont w łazience.. wszystko rozwalone.. muszę się kąpać u sąsiadki *__* przynajmniej db , że jest miła i ma ładną łazienkę xd .. muszę tak wytrzymać jeszcze miesiąc : /

Ogulnie , to wszystko by było super , gdyby tylko Michał nie miał na mnie focha .. Nw wiem nawet co zrobiłam.. już chyba 5 razu próbowałam z nim gadać , i jak się pytam o co mu chodzi to on mówi " mam taki jeden powód " . Momentami , jak go widze na przerwach to mam ochote pierdolnąć go w ryj , ostatnio Basia i Marika mnie powstrzymywały  xD

Do posta fotka musi być :D

1 komentarz: