piątek, 19 sierpnia 2011

:D:D

   Siemka człowieki  ; p

Dziś byłam z Klaudią na dworku i znalazłyśmy hulajnogę . Fakt , że była cała brudna i bez jednej rączki ,  ale jeździć się dało. xD A wczoraj wyrzuciłyśmy przez okno z 5 piętra jakiś rowerek dla dzieci  znaleziony pod blokiem ;D

Wogóle ostatnio mam bardzo dobry humor ;p

Dodam kilka starych fotek jeszcze ze szkoły , bo mi dziś Martynka przesłała . :D

 O to co się działo u nas na przyrodzie , na tej focie mnie nie ma. ;D

 To takie śmiechowe z głównego korytarza na którym nasza "paczka" spędzała wszystkie przerwy . ;p
Tu też mnie nie ma , bo siedziałam kawałek dalej . Ten w czarnej bluzce to Mućka , a ten w żółtej , to Kondi . ; 33

  Tu od lewej : Wiki , Jaaa , Oli , Klaudia i kawałek Natalii ;D

  Tu z lewej to ja ( tak wiem mam dziwną minę xD) Z tyłu Pati i Klaudia . ; p

  "Potrzebujący są w śród nas" XD Od lewej : Martynka i jaa. ;D

 Nie mogłam się  powstrzymać od dodania tego zdjęcia. A proszę , pośmiejcie się xD Miałam z tego straszną zwałę . XDD

Jak ja kochałam podstawówkę ! < 33333333 ; *** ;((

No to już na tyle .

Nqq ; *

 " Błogosławieni szurnięci , albowiem już tu , na ziemi są w raju "  < 3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz