piątek, 18 listopada 2011

Sieemka : D

 Hym.. Dzisiejszy dzień był całkiem spoko. Ledwo zdążyłam na polski , po czym dostałam z niego 5 za aktywność :) Lubię polski to chyba jeden z moich ulubionych przedmiotów. Potem reszta lekcji.. Na 2 przerwach razem z Darią , Olą , Martyną i Kubą robiliśmy sobie zwały z takiej jednej dziwnej Kingi xD
Następnie ostatni w-f. Była koszykówkaa < 33 Nareszcie coś w co potrafię grać xD Dostałam dziś pierwszego plusa chyba z pośród 8 minusów xDD A było spoko bo nie było Tomka w sql i nie miał mnie kto wkurzać.
Potem wróciłam do domu z Lidką , poznałam ja ostatnio na wokalu i okazało się , że mieszka na tej ulicy co ja.
O 15 poszłam na siatkę i nie było aż tak źle.

No i to już chyba wszystko ;D
A to niedawno robione zdjęcie mojej klasy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz