piątek, 4 listopada 2011

..

 Heei ; 3

Dziś wf był oczywiście jak zwykle z chłopakami z naszej klasy i z 1c , więc byli Michał i Tomek .
Jak musieliśmy skakać przez takie coś (kurde zapomniałam , jak to się nazywa xd)  to jak przeskoczyłam to Michał mi bił brawo *__*
I się już nie mogłam powstrzymać i zaczęłam się wydzierać na Tomka bo ostatnio tak mnie wkurza , że masakra *__*
 Kupiłam sb dziś bluzkę w moodo , nie chciało mi sie robić zdjęcia , więc wzięłam z netu ;p

2 komentarze:

  1. ładna bluza : )

    odtworzyłam bloga na nowo z góry licze na twoją pomoc. odwiedź mojego bolga dodaj do obserwowanych i skomentuj : * z góry dziękuje. jeżeli zrobisz to dla mnie ja sie odwdzięcze. : *

    http://immiraissstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń