poniedziałek, 31 października 2011

Cuukierki ! ^ . ^

 Halloween się udało :D
Spoko było , tylko że Ada wpadła na pomysł sypania się mąką i byłyśmy całe białe od góry do dołu i potem szedł taki chłopak i go zaczęłyśmy wyzywać , a on w nas rzucił jajkiem -.- moje biednee buciki ! xd I łaziłam z nożem w ręku , bo u nas jakiś pedofil krąży po mieście ; oo

Albo pukamy do jednych drzwi i ktoś krzyczy:
-Kto to ?
-Cukierek albo psikus!
-Czego ?!
-No.. Cukierek albo psikus !
-A ja nie wiem o co wam chodzi !

I zwała . xdd

Ale nie no , fajnie było ;DD
     Em .. takie tam.. to fioletowe to brokat jak coś ^.^
  I jakieś tam halloweenowe ;DD

 A tak wgl , to kocham piosenke Nicki Minaj feat Rihanna -Fly < 333

3 komentarze:

  1. Do mnie tez dzisiaj pukaja jakieś dzieci. Ale nie były przebrane więc im nic nie dałam:P Gdyby chociaz prześcieradło ubrały a nie :P Dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ,że powiedziałaś "to fioletowe to brokat jak coś" bo pomyślałam ,że ktoś ciebie pobił. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna fotka ^^ halloween udane widze ^^
    u mnie tez pedofile laza x.x

    OdpowiedzUsuń